Dr.Paul Costache (Audio)

Here is the Music Player. You need to installl flash player to show this cool thing!

Principalii factori ruinători ai sănătății, care mă pot priva de măcar 10 ani din viață

  1. Consumați în fiecare zi băuturi alcoolice ;
  2. Fumați cel puțin un pachet de țigări pe zi ;
  3. Mâncați exclusiv alimente de origine animală, iar acestea vedeți să fie cât mai grase ! Feriți-vă de uleiurile vegetale, iar atunci când totuși le folosiți, aveți grijă ca ele să fie prăjite sau / și refolosite ! Consumați frecvent și-n cantități cât mai mari următoarele alimente : ouă, organe animale, unt, margarină, untură și slănină;
  4. Faceți ca greutatea dvs. să depășească cu > 20 %  normalul ;
  5. Consumați carne la fiecare masă și-ntr-o cantitate cât mai mare. Dacă însă alegeți să consumați lactate grase (smântână, cașcaval, brânză) este și mai bine ;
  6. Adoptați un stil de viață sedentar și nu cumva să transpirați vreodată ;
  7. Evitați alimentele care conțin fibre vegetale. Consumați cât mai mult : zahăr, miere, bomboane, prăjituri ciocolate și-n general, dulciuri concentrate ;
  8. Dormiți cât mai puțin. „O viață avem, și pe aia s-o dormim ?” Pentru rezolvarea tensiunilor beți cât mai multă cafea și, dacă este posibil, luați și sedative, astfel încât corpul dvs. să se simtă ca o mașină de formula I care „aleargă” pe pistă cu frâna de mână trasă ;
  9. Beți cât mai puțină apă sau deloc. Puneți-vă repetat întrebarea : „De ce să beau apă dacă nu mi-e sete ?” și acționați în consecință. Faceți tot ce vă stă în putință să o înlocuiți cu cafea, cacao, -cola, sau băuturi alcoolice, iar acestea din urmă să vă fie nelipsite din tabieturile dvs zilnice ;
  10. Încercați să fiți cât mai necumpătat în toate aspectele vieții dvs. cotidiene. Arătați-i corpului că dvs. sunteți ȘEFUL „că doar o viață are omul !” ;
  11. Orice problemă sau supărare, cât de nesemnificativă ar fi, puneți-o imediat la suflet și meditați la ea zile întregi. Dacă n-ați reușit s-o rezolvați, aduceți-vă permanent reproșuri ;
  12. Încercați să vă enervați din orice motiv și dacă se poate, în special dimineața, sau seara înainte de culcare ;
  13. În familie încercați să-i terorizați continuu pe ceilalți cerându-le lucruri cât mai stupide și imposibile, având grijă ca „nimeni să nu miște în front”. Controlați-i pe toți ceilalți „la sânge” și impuneți ideea că numai dvs. aveți dreptate, că numai dvs. gândiți și că ați fi cel mai bun ;
  14. În familia dvs. să fie permanent o atmosferă apăsătoare, oricând potențial conflictuală ;
  15. La serviciu persecutați-i continuu pe colegi și pe subalterni, și-n special pe cei care sunt mai capabili decât dvs. Arătați-le că ar fi un dezastru dacă dvs. ați lipsi, deoarece ei n-ar fi în stare de nimic și că doar datorită dvs. lucrurile merg așa cum merg, adică EXCELENT. „Puneți la punct” pe oricine încearcă să vină cu o părere personală și condamnați-i-o chiar dacă e bună, deoarece doar ideile dvs. au cu adevărat valoare (paranoia). Fiți permanent stresat și stresant ;
  16. Să nu râdeți vreodată și nici măcar să nu zâmbiți. Căutați să aveți o figură încruntată și rece ;
  17. Evitați să apreciați ceva și să nu aveți niciodată vreo vorbă bună pentru nimeni ; criticați orice, chiar și fără motiv. Trăiți conform ideii că „nimic nu este bine !” ;
  18. Fiți ahtiat de bani și carieră, iar pentru acestea sacrificați-vă timpul, familia, prietenii etc. Considerați că banii sunt un scop în sine (și nu un mijloc !) și faceți orice pentru obținerea lor : luați-vă mai multe servicii, renunțați la timpul liber, veniți seara cât mai târziu acasă, neglijați-vă familia, mai faceți încă o facultate etc. Pentru obținerea banilor să credeți că „scopul scuză mijloacele”.
   Cu cât voi „cupla” mai multe din elementele enumerate mai sus, șansele ca speranța mea de viață să se reducă, devin tot mai mari !

1 comment to Principalii factori ruinători ai sănătății, care mă pot priva de măcar 10 ani din viață

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>